Użytkownicy Centrum.Jakosci.pl aktywnie korzystają z publikowanej oferty szkoleniowej.
W listopadzie 2017 roku odnotowaliśmy:
leadów (kontakty przez formularz)
na łączną kwotę
wartość szkoleń, których dotyczyły leady
Oto kilka zasad, którymi kierowałem się przygotowując dane.
- zliczamy tzw. „leady”, czyli kontakty jakie nawiązali odwiedzający Centrum.Jakosci.pl ze wszystkimi ogłoszeniodawcami za pomocą formularzy znajdujących się na podstronach szkoleń;
- kwota podana w złotych, jest potencjalną wartością tych leadów. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy kontakt jest równoznaczny ze sprzedanym szkoleniem. Wierzymy jednak, że potrafisz zaopiekować się Klientem i przekonać go do swojej oferty lub zaoferować alternatywne szkolenie.
- Z oczywistych względów nie możemy uwzględnić leadów uzyskanych za pośrednictwem e-mali i telefonu znajdujących się w Twojej wizytówce w Centrum.Jakosci.pl. Pracujemy jednak na tym, aby móc je oszacować.
- uwzględniamy zapytania dotyczące szkoleń otwartych, zamkniętych i e-learning.